אירועי דיומא + בלוג חי הכרעה בוואלטה – 09.09.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 3 / מתן גילור

18:00 מכבי תל אביב-איחוד בני סכנין (ספורט 4). לסגנית האלופה יש פתיחת עונה צולעת. הצהובים, בצדק מוחלט, שמו את הביתים בסל האירופאי ואכן העפילו לשלב הבתים. התשלום היה תבוסה ביתית וגירוד ניצחון על ק"ש. עכשיו כבר אין תירוצים והקבוצה צריכה להפגין יכולת טובה יותר. מנגד תחכה לה סכנין שמעבר לפתיחת העונה המוצלחת שלה, עם 100% בשני המשחקים הראשונים, תשמח גם על כל אפשרות לשבש את התכנית של מי שהפכה להיות יריבתה השניה רק לטרומפלדורים.

19:15 הפועל חיפה-בני יהודה תל אביב (ספורט 3). שתי קבוצות שפתחו את העונה נהדר. אם אחרי המשחק הראשון יכולנו לתרץ את הניצחון של הפועל באשקלון החלשה, אזי הגיע המשחק השני ואיתו ניצחון מרשים על פ"ת. גם בנ"ד פתחה טוב. אחרי הניצחון על מכבי היא פגשה באשקלון. נכון, נגמר רק בתיקו, אבל בנ"ד היתה מסוכנת בהרבה (אם כי מצופה ממנה לשחק טוב יותר גם בתור קבוצה יוזמת).

19:15 מועדון ספורט אשדוד-עירוני קרית שמונה (ספורט 5 לייב). פתיחת העונה של אשדוד היא הפנים של מנהלה ומאמנה. שניים שבעבר עשו תפקידם בצורה מוצלחת ובשנים האחרונות התרסקו. הקבוצה היחידה בליגה שטרם השיגה נקודות ואחת המועמדות לירידה. גם ק"ש פתחו את העונה צולע עם נקודה בודדת, אבל הם נראים הרבה יותר טוב ויש שם סגל באיכות שאמורה להספיק למאבק על פלייאוף עליון, לכל הפחות.

20:30 הפועל באר שבע-הפועל אשקלון (ספורט 4). בדומה לת"א, גם ב"ש התרכזה באירופה, ולכן סיימה את שני המחזורים הראשונים עם נקודה בודדת. גם מכת הפציעות לא מוסיפה נחת לברק בכר. לשחחתה היא מקבלת את אשקלון אשר לה נקודה בודדת גם כן. ב"ש תצטרך למצוא פתרון לכל החוסרים, כולל בן ביטון שנפצע במשחק נגד מקדוניה וכולל לאוי טאהא המורחק. ככל הנראה דור אלו ומתן יתפסו את מקומם.

פרמייר ליג – מחזור 4 / רועי ויינברג:

14:30-מנצ'סטר סיטי-ליברפול (ספורט 2). סיטי באה למשחק אחרי ניצחון ביתי דחוק נגד בורנמות', משער ניצחון בדקה ה-97, אבל עם מאזן זהה לזה של ליברפול ו-7 נקודות ליגה. הם באים בלי ראחים סטרלינג ו-וינסנט קומפני, אבל יכולים להקשות על ליברפול, שבאה בלי פיליפה קוטיניו ולפני משחק לא קל בליגת האלופות.

17:00-ארסנל-בורנמות' (ספורט 3). בורנמות' ללא נקודה העונה אבל הציגה כדורגל טוב נגד סיטי, ותנסה להוציא נקודות מהקבוצה של ונגר שלא פתחה טוב את העונה בכלל. זה יכול להיות מוקש עבור המארחים.

17:00-צ'לסי-לסטר סיטי (ספורט 2). צ'לסי, עם נגולו קאנטה ודני דרינקווטר בקישור, מארחת את לסטר במשחק בין 2 האלופות האחרונות. שתיהן לא רעות בכלל במה שיכול להתברר כמשחק משובח.

17:00-אברטון-טוטנהאם (ספורט 4). עוד משחק מצויין בין טוטנהאם, שפתחה את העונה בצורה לא מרשימה יותר מדי, ובין אברטון עם ההתקפה המתחדשת. הפסד פה יוביל ל-4 נקודות מ-4 משחקים להוטספר, במשחק שלא כדאי לפספס.

17:00-סאות'המפטון-ווטפורד.

17:00-ברייטון-ווסט ברום.

19:30-סטוק סיטי-מנצ'סטר יונייטד (ספורט 2). הקבוצה הטובה בליגה הולכת להראות אם היא מסוגלת לנצח בלילה קר בסטוק. רוב הסיכויים שכן בהתחשב בכושר הרע של המארחת.

ליגה ספרדית – מחזור 3 / רועי ויינברג:

14:30-ריאל מדריד-לבאנטה (ONE). לבאנטה, העולה החדשה, פתחה את העונה טוב, אבל לא צפויה להקשות על ריאל העדיפה, המיומנת והאיכותית ממנה בברבנאו.

17:15-המלצת צפייה: ולנסיה-אתלטיקו מדריד (ONE). ולנסיה הרשימה עם ניצחון ותיקו, בתצוגה לא רעה בכלל, מול ריאל בברבנאו. הערב הם פוגשים את אתלטיקו של סימאונה שהבקיעה 7 שערים ב-2 משחקים ומציגה כדורגל התקפי איכותי.

19:30-סביליה-אייבאר (ONE). סביליה טובה יותר על הנייר, אבל ל-2 הקבוצות כמות זהה של נקודות ולסביליה משחק מאתגר בליגת האלופות ברביעי, כך שזה די פתוח.

21:45-ברצלונה-אספניול (ONE). דרבי קטלוני. בארסה לא ספגה שער ליגה עד כה העונה, עם מאזן מושלם ומארחת. לכן היא הפייבוריטית הברורה כאן.

ליגה צרפתית – מחזור 5 / דוד "פאקו" סעדה:

18:00-ניס-מונאקו (ספורט +5). בשנה שעברה היה מדובר על משחק צמרת בין שתי קבוצות, שהיו מצויות במאבק משולש לאליפות. אלא שמאז דברים קצת השתנו, במיוחד עבור המארחת. האלופה מונאקו ניערה בקלילות את סאגת אמבפה, והיא מושלמת בליגה עם 14 שערי זכות. ניס לעומתה עוברת פתיחת עונה מהגהינום – החל מהדחה ממוקדמות ליגת האלופות, והמשך בהתבוססות בתחתית עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים הפותחים. כפי שזה נראה, מצבה היום הולך אף להחמיר.

בונדסליגה – מחזור 3 / דוד "פאקו" סעדה:

16:30-פרייבורג-בורוסיה דורטמונד (ספורט 1). לאחר עונה מוצלחת למדי לפרייבורג, היא מוטחת חזרה אל קרקע המציאות, כאשר היא צוברת נקודה בודדת בשני המשחקים הראשונים, ומודחת מהעלייה לליגה האירופית. אצל דורטמונד לעומת זאת הכל בינתיים דבש. חניכיו של פטר בוס מושלמים בליגה עם מאזן שערים של 5:0, אותו ישאפו להגדיל לפני המפגש מול טוטנהאם בליגת האלופות.

16:30-וולפסבורג-האנובר. האנובר בינתיים היא אחת ההפתעות של פתיחת הליגה, עם מאזן מושלם של שני נצחונות קטנים של 1:0. וולפסבורג, עם ניצחון והפסד, תקווה לעונה מעט טובה יותר מהקודמת, בה ניצלה בעור שיניה מירידת ליגה.

19:30-הופנהיים-באיירן מינכן (ספורט 1). משחק צמרת, אפשר לומר. האלופה באיירן ניערה את התקופה המזעזעת של משחקי קדם העונה, ומגיעה למשחק מושלמת בליגה כצפוי. גם הופנהיים, שסיימה עונה מצויינת במקום הרביעי בשנה שעברה, פתחה לא רע את הליגה, והיא כעת עם ניצחון ותיקו בשני המשחקים הראשונים.

סרייה A – מחזור 3 / דוד "פאקו" סעדה:

19:00-יובנטוס-קייבו (ספורט 2). יובה בינתיים לא מתרגשת מהקיץ הסוער אותו עברה, בו בין השאר איבדה את בונוצ'י למילאן, כשהיא בינתיים זוכה למאזן מושלם בליגה. היא גם לא ממש מתרגשת מהמשחק מול היריבה החלשה היום, כשלא נזכה לראות גם את חבריו לשעבר של בונוצ'י לחוליית ההגנה האימתנית – קילייני הפצוע וברצאלי שיזכה למנוחה.

 

טניס / מתן גילור

פלאשינג מדו (2000) – גמר נשים

01:00 מדיסון קיז(15)-סלואן סטיבנס (יורוספורט). קיז במשחק הצהרה הפסידה 3 משחקונים בלבד לואנדאווי בדרך לגמר עם הפתעת הטורניר. סטיבנס לא רק עברה את וויליאמס, אלא עשתה זאת למרות שעל הדרך ונוס דחפה לה לגרון אחד עם סומסום וזעתר.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

וואלטה א אספנייה – קטע 20

על קטע 19 של אתמול היה כתוב בענק קבוצת בריחה. זו אכן שלטה בקטע, עם פערים שהגיעו ל-18 דקות. כשאומרים בריחה, עולה תמיד שמו של תומאס דה גנט. הבלגי הצליח לשרוד בריחה מרובעת של רוש, קושטה, בארדה ואיבן גרסיה, הספרדי הצעיר, כשחבר יחד עם חברים אחרים לבריחה לאותה הרביעייה לקראת סיום הקטע. במיאוץ ההמוני שהתפתח, השתמש דה גנט היטב בנסיונו כדי לזכות לפני פנטאנו וגרסיה, למורת הרוח של הקהל הספרדי הממתין לשווא לניצחון מקומי ראשון במירוץ. זהו קטע שני ברציפות בו זוכה קבוצת לוטו סודאל, ורביעי בסה"כ במירוץ – הישג מצויין לקבוצה הבלגית, שהגיעה ללא יומרות מיוחדות למירוץ. בגזרת ה-GC לא ראינו שינויים, גם לאחר התקפה מהסוג הבלתי נשלט של אלברטו קונטאדור. האקדוחן כבר היה במרחק של דקה לפני פרום ושאר חברי ה-GC, לפני שהוחזר לתלם בידי המגרסה של סקיי. תמונת ההובלה לפיכך נותרה ללא שינוי, עם פרום בראש, ואחריו ניבאלי (1:37+), קלדרמן (2:17+), זכארין (2:29+), קונטאדור (3:34+), לופז (5:16+), וודס (6:33+) וארו (6:33+).

*המלצת צפייה* קטע 20. מה עוד נותר לומר על הוואלטה הנוכחית. שמות גדולים – יש, מינון פסיכי של קטעים רצחניים – יש, דרמות – יש, סיכוי מצויין לראות היסטוריה בהתהוות – יש. אז עכשיו יש גם גראנד פינאלה שתקבע את המנצח במירוץ (הקטע מחר במדריד הוא בעיקר סמלי). זהו קטע קצר אך אכזרי ככל שניתן להעלות על הדעת, עם הדובדבן שעל הקצפת – סיום באלטו דה ל'אנגלירו. האנגלירו היא פסגה שהוכנסה לוואלטה רק ב-1999, מאוחר יחסית בסדר הגודל של הגראנד טורים. עדיין, היא הפכה מאז לאחת הפסגות היותר מזוהות עם המירוץ, משהו בסגנון האלפ דואז בטור או הסטלביו בג'ירו. מדובר בטיפוס שובר רגלים שהוא גם ארוך (12 ק"מ) וגם כולל שיפועים המגיעים עד ל-23%. בקטע הנוכחי הוא מגיע לאחר שתי פסגות בדרגה 1, המתחילות כ-45 ק"מ לסיום. כמה מטורף. מבין המתחרים יש שניים המכירים היטב את הפסגה – אלברטו קונטאדור ו-וינצ'נזו ניבאלי. קונטאדור זכה בקטע הזה ב-2008, בדרך לזכות בוואלטה ההיא (ובדאבל ג'ירו-וואלטה). זו ההזדמנות האחרונה בהחלט של האקדוחן להטביע חותם מסיים על הקריירה המופלאה שלו, והיו סמוכים ובטוחים שהוא לא יוותר על ההזדמנות. אשר לניבאלי, הוא ודאי ירצה לשכוח את המירוץ ב-2013, שבו השתתף בקטע זה, כאשר הגיע למקום השני לאחר כריס הורנר האנדרדוג. ניבאלי יעשה הכל כדי לא להגיע שני גם הפעם, כולל לנסות ולפרק את פרום, כפי שראינו לפני שלושה ימים. אלא שהוא וכל שאר הרוכבים יתמודדו מול רוכב אחד, החדור בתחושת שליחות עליונה – לזכות בוואלטה לאחר שלוש סגנויות, להשיג דאבל היסטורי טור-וואלטה, ובעיקר להסיר כל ספק קל שבקלים מיהו הרוכב הגדול ביותר של דורנו. באמת באמת באמת שאסור להחמיץ. שידור ביורוספורט ב-14:45.

 

Subscribe
Notify of
182 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהודה
יהודה
6 years ago

הי דוד
כל הכבוד על ההשקעה
מאיפה יש לך כל כך הרבה זמן

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  יהודה

תודה. מוצאים תמיד (כפי שאתה רואה זה לא רק שלי).

יהודה
יהודה
6 years ago
Reply to  פאקו

נכון
תודה לכולם

Kami
Kami
6 years ago

תודה.. יהיה נכון להגיד שהחל מארבע יתחיל האקשן בג'ירו?

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  Kami

לדעתי אפילו אחרי (ארבע וחצי חמש).

גור גולן
גור גולן
6 years ago

קטע מסיים פשוט משוגע!! לפי דעתי כבר בבריחה נראה רוכבים כמו מייקה, ברדה ועוד כמה דומינסקים של פרום , קונטאדור וניבלי.
זה קטע שאפשר לצמצם בו גם שתי דקות בקלות בגלל הקושי המטורף. מעניין מה יהיו האסטרטגיות. קצת מפתיע שקונטאדור תקף אתמול לפני קטע כמו זה, רואים שהוא לא שומר כלום בטור הזה וכל יום מנסה לתת טעימה ממנו לפני הפרישה. 4:30 פחות או יותר יתחיל האקשן הרציני עד הסיום.

מתן גילור
6 years ago

אותי לא הפתיע שתקף. הוא לא יכול לשחק דפנסיבי אם הוא רוצה לקפוץ במיקום.
הניחוש שלי הוא שאף דומסטיק של סקיי לא יזוז מפרום.

מתן גילור
6 years ago

תודה רבה דוד ורועי. יש לי הרבה מה לכתוב על הקטע הזה, אבל כתבת יפה וכל המוסיף גורע. עד הבלוג החי ניתן לרוכבים לדבר.

פומה
פומה
6 years ago

תודה ונעבור לפלורידה.
מפת חום המים הראתה כבר ביום ג לפני ארבעה ימים כי הוריקן אירמה סביר שיחלוף ממערב לפלורידה ,היכן שהוא צפוי להתחזק.
כרגע הוא דרגה 5 וצפוי להתחזק עוד במהלך המעבר צפונה לאורך פלורידה.
שוחחתי מיד טלפונית ביום ג עם פלורידה .
הם לא האמינו ממשיכים לא להאמין .
חוסר אמונה יוצר פניקה בהמשך ,ואכן נראה כי תושבי מיאמי כעת בפניקה לא התארגנו ,אין דלק ותקועים בפקקים ארוכים .
הסיפור עתיד לחזור על עצמו עד לפגיעה הצפויה להיות קטלנית של אירמה בגורגיה.
מתנצל על הפרעה לוולטה ,אך זהו החשוב כרגע.
מנחם מחסור בדלק ומצרכי יסוד יגיע גם אליכם ואפילו לצפון קרולינה עם הצפות מהסופה שתגיע ממערב לכם ברמה של סופה טרופית ותגרור הצפות כי תיתקע ממערב לכם על היבשה.
בו בזמן צפוי איסטר באזור ניו יורק מתחיל ב 13 לחודש עלול לנוע מערבה כי קיים אפיק במערב. הוריקן חוזה גם הוא בדרך ועשוי לפגוע בחוף המזרחי מוקדם לקבוע את מסלולו המדויק .
שורה תחתונה צפוי תוהו ובוהו כיאוס בחןף המזרחי מחסור חריף בדלק עץ לאטימה ומצרכים ,וחשוב להתארגן מבעוד מועד .
טיפול הרשויות בסופה נראה רציני אך לא משוכנע שהם באמת הפנימו את מימדי האסון המתהוה משלושה ואולי ארבעה מוקדי סופות בו זמניים .
האירוע הקשה הזה נראה כקשה ביותר מאז 2005 והוריקן סנדי וכפי הנראה עלול להיות קשה יותר מכל האירועים האלו יחד בשל התפרצות סערת שמש המצטרפת להתחממות הגלובלית
תמיד יתכן כי תחזיות סוף עולם כאלו הן מוגזמות בענק ,אך התארגנות חייבת להתיחס למקרה הגרוע ביותר שהוא בסבירות גבוהה מאד הפעם .

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

האנגלירו הוא לטעמי הטיפוס הקשה ביותר בשלושת הגראנד טורס, למעט אולי הזונקלאן. החצי הראשון עוד סביר אבל החצי השני תלול מאד ברמה שלא מאפשרת כמעט התקפות, אלא יותר רכיבה בסגנון של מה שראינו בסקלה קטנה יותר לפני שלושה ימים.
מסורתית זה המקום בו מנצחים או מפסידים את המירוץ. ניבאלי הפסיד אותו שם לכריס הורנר בן ה 42 ב 2013 אז לא יודע איך הוא מתכוון לקחת את כריס פרום אבל נראה. פרום עצמו הפסיד את הוואלטה הראשון שלו שם לקובו למרות שבמקרה הנ"ל זה יותר בגלל הקבוצה שלקח לה זמן לשים את הביצים בסל שלו במקום של וויגינס.
קונטאדור ניצח את הוואלטה הראשון שלו על האנגלירו ב 2008 כמו גם רוברטו הראס ב 2000 והוא היה מנצח שם גם את השני שלו אם היה מסוגל לרכב נג"ש נורמלי.
בקיצור המון יכול לקרות היום על" הר הכאב" ומי שיהיה ביום לא טוב יכול להפסיד המון זמן ( לא משנה כמה חזקה הקבוצה שלו).

פאקו
Admin
6 years ago

אם הזכרת פה את פרום, אז כאן החשבון שלו עם הוואלטה נפתח. אח"כ ב-2011, הוא הגיע הפעם כמוביל, אלא שזה היה לאחר שסחב את וויגינס בעליות הקשות של הטור לפני כן, ונראה די כצל של עצמו ליד קונטאדור, רודריגז ו-ואלוורדה. מבחינתי סיום ראוי היום הוא יישוב החשבון שלו עם הטור הזה (כשהאלטרנטיבה היחידה האחרת והכמעט בלתי אפשרית היא ניצחון אחרון של קונטאדור).

םפומה
םפומה
6 years ago
Reply to  פאקו

ב 2011 או 12 ?

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  םפומה

2012 כמובן.

מתן גילור
6 years ago

לדעתי ונטו קשה יותר. 20.8 ק"מ על 7.5% זה יותר מ-12.5 ק"מ על 9.8% לדעתי. למרות שהממוצע יכול להטעות כמובן. כמו כן, צריך לקחת בחשבון את נושא הרוח שבצרפת לא פעם מקשה מאד.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

אולי רק בגלל הרוח. אבל זה לא העניין. השישה האחרונים הם בשיפוע בלתי אפשרי, זה בעיני הופך את זה לאתגר גדול יותר. אתה תלוי בעצמך בלבד ואף אחד לא יכול להכתיב לך קצב. תיזכר איך זה נראה לפ מי שלושה ימים עכשיו רק תכפיל פי 3.

מתן גילור
6 years ago

זה כמובן גם מאד תלוי ברוכב. לפרום בספרד יהיה קשה יותר ולרודריגז בצרפת.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

ראית את הקטע ב 2013?

מתן גילור
6 years ago

וואלה לא זוכר.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

אני כמובן לא רוכב אז הכל לפי מה שראיתי במספר קטעים על כל אחד.אולי נתי או פאקו יוכלו לחוות דעה.

פאקו
פאקו
6 years ago

קטונתי מלהביע דיעה מניסיון אישי על שיפועים מהסוג הזה. את נס הרים טיפסתי במהירות ממוצעת של 5 קמ"ש נראה לי. אני יכול להגיד שלי אישית הרבה יותר קשים הטיפוסים הארוכים עם השיפועים היותר קטנים, מאשר ההיפך (כמובן בסקאלות הרבה יותר קטנות ממה שרואים במירוצים כאלו). זה כמובן שונה בין רוכב לרוכב, כפי שאתה יודע היטב.

Taki
Taki
6 years ago

מה הסיכויים שפרום מנצח את הקטע? כאילו כדי לשים מסמר אחרון מול המתחרים שלו וכל מי שמטיל בו ספק.
ועוד משהו שיהיה מעניין לראות 1 למרות שאין סיכוי שיקרה…
מה יקרה אם פרום וקונטדוא מגיעים ביחד ראשונים לקו הסיום, יש סיכוי שפרום נותן לקונטדור לנצח את הקטע כמחווה של סיום בבאנג?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Taki

יש ביניהם הרבה כבוד הדדי. לי נראה שבעיני קונטאדור זה יהיה לא מכובד. הוא ירצה לנצח הזכות.

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  Taki

חשבתי גם אני על התרחיש הזה. בעיניי יכול בהחלט לקרות אם פרום לא יראה כאילו הוא נתן לקונטאדור לזכות.

מתן גילור
6 years ago

רוח צד קצת מסייעת לבריחה אבל הפלוטון לא מאפשר להתרחק. בכל מקרה שומרים את זה במרחק לא רלוונטי לסיום הזה.

עידן
עידן
6 years ago

תודה רבה למתן רועי ודוד. אחלה יום של כדורגל וכדורסל.
כבר עברנו את סיטי-ליברפול וריאל מדריד ועוד 2 משחקים ביורו באסקט
עוד מעט אצא לסמי עופר למשחק המרכזי של היום הפועל חיפה-בני יהודה

פאקו
Admin
6 years ago

פחד אלוהים. 10 ק"מ של ירידות בגשם.

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  פאקו

פאקינג 90 קמ"ש.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

איזה מזג אוויר ככה לחמם את האווירה😀

מתן גילור
6 years ago

כל הכבוד לבחריין וטרק. לא מחכים לסיום וכבר עכשיו מנסים לנער את סקיי.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

ארו וזכרין נושרים בשלב מוקדם

גור גולן
גור גולן
6 years ago

יחזרו בירידה כנראה

פאקו
Admin
6 years ago

פנטאנו מכתיב קצב רצחני. ארו, לופז, זכארין ודה לה קרוז כבר מחוץ לפלוטון.

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  פאקו

סליחה דה לה קרוז שם, ומנסה לתקוף.

גור גולן
גור גולן
6 years ago
Reply to  פאקו

קצב מטורף והוא לא מפסיק
מקווה שיהיה לו עוד קצת לעלייה הבאה

מתן גילור
6 years ago

וודס מגלה סימני מצוקה.

מתן גילור
6 years ago

כל דבר שאינו ניצחון של אחד משלושת הגדולים יהיה מפתיע.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

שלושת הגדולים ? פרום ניבאלי וקונטדור?

מתן גילור
6 years ago

חיובי. לא לחינם הם הפרצופים על הלוגו של הוואלטה ביורוספורט.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

מסכים
מקווה שקונטדור יסיים את הטור בחיוך

גור גולן
גור גולן
6 years ago

ברדה מבין שאף אחד לא עוזר והולך לבד

גור גולן
גור גולן
6 years ago

מאכזב שאין עוד שותפים להורדת סקיי

פאקו
Admin
6 years ago

סולר מתרסק. היה באוויר.

מתן גילור
6 years ago

הפער גדל בירידה. חבורת המובילים שומרת רגליים ולא לוקחת סיכונים מיותרים. הפער ייסגר די מהר בכל מקרה.

מתן גילור
6 years ago

מה קרה לניבאלי?

פאקו
Admin
6 years ago

סתם נכנס לא טוב לסיבוב.

פאקו
Admin
6 years ago

ועכשיו גם ניבאלי. מנסה לחזור לפלוטון.

מתן גילור
6 years ago

זה דה לה קרוז שם בשיחים?

פאקו
Admin
6 years ago

ועכשיו גם דה לה קרוז מתרסק.

מתן גילור
6 years ago

גם קונטדור התרסק?

מתן גילור
6 years ago

סליחה. הוא בהתקפה.

פאקו
Admin
6 years ago

מה חשבת.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

נסיון בריחה מוקדם של קונטאדור

גור גולן
גור גולן
6 years ago

מוקדם מדי

מתן גילור
6 years ago

אין לו ברירה אם הוא מחפש נס ולקזז 3 וחצי דקות.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

נראה לי הוא מכוון פודיום ולא זכייה
פודיום וקטע

פאקו
Admin
6 years ago

נכון.

מתן גילור
6 years ago

כבר חצי דקה לקונטדור על פרום.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

לפי דעתי כל מי שפנטנו תופס קונטדור צריך להציע לו צ'ק ושיתחיל לעבוד

מתן גילור
6 years ago

הם כבר בלי רגליים חסרי משמעות.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

יכולים לתת כמה שניות

מתן גילור
6 years ago

פנטנו גמר. היה מדהים היום.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

פאנטנו השאיר את נשמתו מאחור

פאקו
Admin
6 years ago

מה שמרצ'ינסקי עושה במירוץ הזה.

פאקו
Admin
6 years ago

התקיפה של קונטאדור עובדת לטובת סקיי. מאפשרים לסאנווב לסחוב כי הם פוחדים על הפודיום.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

קונטאדור מחלק צ'קים על ההר

מתן גילור
6 years ago

לגמרי. ממש נוח להם עם כל האינטרסים היום.

מתן גילור
6 years ago

קונטדור בראש. עוד 8.2 לניצחון.

פאקו
Admin
6 years ago

המגרסה של סקיי חושבת אחרת.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

אני שוב בטענה שזה פשוט לא כיף עם סקיי
5 אנשים ופרום!!! דייייי

מתן גילור
6 years ago

ברוכים הבאים לגיהנום.

מתן גילור
6 years ago

פרום יושב שני להגיב לכל תנועה של ניבאלי.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

אין לקונטדור סיכוי
יותר מדי מרחק וזמן בהובלה

פאקו
Admin
6 years ago

קאנצ'לארה מוביל את ניבאלי

גור גולן
גור גולן
6 years ago
Reply to  פאקו

שורד יפה

גיא
גיא
6 years ago

עם כל הכבוד לשבת, חייב לראות את סיום הוואלטה

פאקו
Admin
6 years ago

מלפנים העבר והעתיד (?)

פאקו
Admin
6 years ago

קונטאדור לבד עכשיו.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

קונטאדור לא נראה לי בא מחר
משאיר הכול

Taki
Taki
6 years ago

ה חי שנותנים לו את הקטע…

גור גולן
גור גולן
6 years ago

האקדוחן בשיאווו קדימהההה

פאקו
Admin
6 years ago

הוא מגדיל את הפער.

פאקו
Admin
6 years ago

הקולב בעקבותיו.

מתן גילור
6 years ago

שום דבר כבר לא ייקח מקונטדור את הקטע ומפרום את הדאבל. שני גדולי הgt של הדור בסיום הכי ראוי שיש לוואלטה הזו.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

אל תנחאס

גיא
גיא
6 years ago

נראה שלקונטדור יהיה סיום ראוי לקריירה6מרהיבה

Taki
Taki
6 years ago

יש מצב שקונטדור תופס מקום בפודיום? מה הפער שלו משם?

גור גולן
גור גולן
6 years ago

קונטאדור דקה ו17 מפודיום

פאקו
Admin
6 years ago

1:17 מקלדרמן. עכשיו הוא שם וירטואלית.

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  פאקו

+ זמן בונוס על ניצחון.

שמחי בן משה
שמחי בן משה
6 years ago

אף אחד לא חושב שיגמר במיאוץ רב משתתפים ?
וברצינות הנה הסיבה שפרננדו (אלונזו) שהוא מאשטוריאס כל כך אוהב את אלברטו.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

יואו זה כל כך על הגבול הפודיום

פאקו
Admin
6 years ago

צריך 1:08 על קלדרמן בהנחה שינצח.

גור גולן
גור גולן
6 years ago
Reply to  פאקו

כן
פלוס 10

גור גולן
גור גולן
6 years ago

ניבלי בדיחה! לא מנסה כלום!

מתן גילור
6 years ago

אין לו רגליים. זה פיזי לגמרי.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

זכרין מתחיל

מתן גילור
6 years ago

ניבאלי מתפרק.

פאקו
Admin
6 years ago

ניבאלי מתפרק.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

ניבלי נגמר

מתן גילור
6 years ago

פרום שני.

פאקו
Admin
6 years ago

ועכשיו פרום בורח.

מתן גילור
6 years ago

דאבל טור וואלטה בשנה שקיצרו את הזמן ביניהם ובמהדורת וואלטה קשה. בלתי נתפס. רוכב היסטורי.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

קבוצה לא הוגנת 😉

מתן גילור
6 years ago

גם על מסי ורונאלדו אומרים את זה… 🙂

פאקו
Admin
6 years ago

זכארין בדרך לפודיום.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

פרום הורס לקונטדור

גור גולן
גור גולן
6 years ago

פרום מחרב לקונטדור!!!

פאקו
Admin
6 years ago

נראה שהתרחיש של פרום מול קונטאדור קרוב להתממש.

פאקו
Admin
6 years ago

פולסא דפרומא.

שמחי בן משה
שמחי בן משה
6 years ago

אני עקבי מתיאו טרנאין ינצח בקטע , רוצה לראות פירגון כאן אם יקרה….

גור גולן
גור גולן
6 years ago

וואי קונטדור יאללהההנ

גור גולן
גור גולן
6 years ago

כמה הוא צריך על זכרין? 55?

גור גולן
גור גולן
6 years ago

איזה מניאק!! הוא לוקח לו את הקטע

פאקו
Admin
6 years ago

אם ינצל וזכארין לא בפודיום.

Taki
Taki
6 years ago

סוף סוף ניצחון של ספרדי…

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

אני עוקב שקט אחרי המתרחש.
קודם כל –
תודה.
לכל המשתתפים,
עם דגש על מתן ופאקו, בעלי הבית של הדיומא.

אחרי הטור דה פראנס, הייתה תחושה שפרום נחלש השנה.
עכשיו כשהוולטה מתקרבת לסיומה,
מבינים את התכנון,
ואת הביצוע המושלם.

גם למי שממש לא בקיא בתחום,
קשה שלא להתרשם מפרום, ולהבין שמדובר בספורטאי על.

פאקו
Admin
6 years ago

אגדה!

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  פאקו

עשה אותי שמח. לפחות יש מי שמציל את הכבוד הספרדי.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

אין פודיום
חבל

שמחי בן משה
שמחי בן משה
6 years ago

פרום רוצה את חולצת מלך ההרים.

שמחי בן משה
שמחי בן משה
6 years ago

18:30 דקות לשלושנ וחצי ק"מ אחרונים .

גור גולן
גור גולן
6 years ago

חברים אני מחפש המלצות את מי לעודד לאחר הפרישה של קונטדור?
דרך אגב פרום אצלי זה כמו לפלופ 😀

גיא
גיא
6 years ago

בסוף ניבאלי התעשת

פאקו
Admin
6 years ago

פולס מבטיח מקום בעשירייה. כמה ראוי.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

טוב כנראה סקאיי לא סתם שמרו את פולס לוואלטה.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

ניבאלי ממש לא אוהב את ההר הזה.

פאקו
Admin
6 years ago

מעדיף את המורטירולו.

גיא
גיא
6 years ago

פרום רוכב הטורים הגדול בדור והאהוב עליי, החזקתי לו אצבעות כל הוואלטה ואני שמח.

מתי נעשה הדאבל הזה בפעם האחרונה?

גור גולן
גור גולן
6 years ago
Reply to  גיא

טפו ! הוא נראה אותו לוקח דאבל בטרק סגפרדו

גור גולן
גור גולן
6 years ago

בוא

גיא
גיא
6 years ago

לא יודע מה זה.. לא חושב שיש מה להתווכח עם זה

גור גולן
גור גולן
6 years ago
Reply to  גיא

בלי סקיי אין דאבל
סורי..

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  גיא

אף פעם. היה בעבר כשהוואלטה הייתה באביב בזמן של הג'ירו. לא מאז שהועברה לקיץ ב-99.

מתן גילור
6 years ago
Reply to  גיא

1998 אאל"ט.
גור, התכוונת לכתוב "מה, אפשר גם בלי בשר מקולקל?"
מסי לא זוכה בצ'מפיונס עם חטאפה. הכי טוב נמצא בקבוצה הכי טובה. גם קונטדור לאורך הקריירה באסטנה וסקסו בנק קיבל קבוצות פצצה.
לא ממליץ לך לנסות להקטין את פרום כדי להגדיל את קונטדור.
פרום יצא מצוין מכל השוואה עם כל רוכב.

פאקו
Admin
6 years ago

ב-98 היה דאבל ג'ירו + טור של פנטאני.

גיא
גיא
6 years ago
Reply to  פאקו

רגע אז טור וואלטה, שהם יותר קרובים מבחינת סמיכות זמנים לא היה אף פעם?

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  גיא

הסמיכות הייתה גבוהה יותר רק השנה. בד"כ זה הפרש של חודש.

מתן גילור
6 years ago
Reply to  גיא

גיא, גם הכי קרוב וגם דאבל ראשון בפורמט הזה עד כדי כך ההישג הזה עצום.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

לא מנסה להגדיל את קונטדור
רק להקטין את פרום😜

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

כן, זה די דוחה.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

פאקו את מי אני מעודד עכשיו??

שמחי בן משה
שמחי בן משה
6 years ago

מה זאת אומרת את ולורדה.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

רעיון טוב אבל ..

גיא
גיא
6 years ago

אתה יכול לעודד את דוראנט 😄

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

ההבדל בין פרום ללברון?

פרום לא ישחק בשנה הבאה בלייקרס…

גור גולן
גור גולן
6 years ago

טפו בוא נקווה שגם זה שאסור להזכיר את שמו

מתן גילור
6 years ago

גור, לדעתי האתגר הכי משמעותי לפרום זה דומולאן.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

אם פנטאנו ילך על טורים אז אותו אני יעודד

גיא
גיא
6 years ago

אין כל קשר בין פרום ללברון, מלבד זאת שאני מחבב את שניהם. ושניהם הטובים בדורם ולברון עצמו מהטובים בכל הזמנים (לגבי מעמדו ההיסטורי של פרום אין לי מושג משאיר את זה למומחים, דוד עידו מתן)

סגנון ההנהגה שלהם שונה, פרומי מאופק ונרגש והרבה יותר גנטלמן. הוא סוג של רוצח שקט.

לברון פי מאה מוכשר, וקולני וילדותי לעיתים.

פומה
פומה
6 years ago
Reply to  גיא

חושב שאתה שוגה.
מעריצים את פרום ומתעלמים עד כמה שאפשר מלברון.
פרום מנהיג לברון ילדותי להחריד.
אבל בהחלט לברון מוכשר בצורה בלתי נתפסת ופרום שחקן שחמט .
בסגנון בונקר.

פאקו
Admin
6 years ago

ריפליי לתמונה של פרום מחבק את פולס מהטור הקודם.

גור גולן
גור גולן
6 years ago
Reply to  פאקו

לגמרי

מתן גילור
6 years ago
Reply to  פאקו

+1

גור גולן
גור גולן
6 years ago

מתן ופאקו לדעתכם פאנטנו ילך על טורים עכשיו שהוא פרש?

פאקו
Admin
6 years ago

חושב שכן. מולמה יהיה המוביל הראשי והוא יהיה המשני.

מתן גילור
6 years ago

בgt בהם מולמה לא ישתתף.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

מן הסתם יודיעו רק מחר אבל קונטאדור ללא ספק יגרוף גם את פרס הקרביות.

פאקו
Admin
6 years ago

הגיוני ומוצדק.

מתן גילור
6 years ago

גור מניח שהתכוונת לגראנד. על טורים רגילים אין לי ספק שיתחרה.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

פאקו, בסטרים שראיתי היה דיווח על EPO אצל לארס באק. שמעת משהו על זה?

פאקו
Admin
6 years ago

הפתעת אותי. ראיתי אותו אתמול בקוויבק.

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  פאקו

חיפשתי עכשיו בגוגל, מצאתי דף דני. אחרי תרגום מדובר בהאשמות של רוכב עבר על משהו מלפני 13 שנה.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  פאקו

הי גם אותי זה הפתיע, אבל זה מה שקורה כשנאלצים להיעזר בסטרימים.

Ljos
Ljos
6 years ago

אתרי החדשות בדנמרק מדברים על זה עכשיו. אם הייתי יודע דנית, הייתי עוזר.
בטח בשעות הקרובות יצא משהו באנגלית.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Ljos

תודה. עכשיו אתה דובר דנית?

פאקו
Admin
6 years ago

הנה אחד הדפים. פשוט להשתמש בגוגל טרנסלייט.
http://sport.tv2.dk/cykling/2017-09-09-lars-bak-benaegter-dopinganklage

Ljos
Ljos
6 years ago

אם לא יצא משהו באנגלית, אלך ללמוד.

מתן גילור
6 years ago

תומר חמד עם שער ובישול.
כנראה יש לנו נבחרת אדירה אם אנחנו יכולים לוותר עליו בהרכב.

Smiley
Smiley
6 years ago

זה מה שמרתיח אותי, מדובר בחלוץ הכי "אירופאי" של ישראל ומשום מה אף מאמן לא רואה את זה ולא נותן לו לשחק.

כנראה האנגליה יודעים משהו שהמאמנים בארץ לא רואים.

מתן גילור
6 years ago
Reply to  Smiley

הקטע הלא פחות אבסורדי הוא שבקמפיין הנוכחי של ישראל יש לו הכי הרבה שערים ובכל זאת הוא לא מקבל את האמון.

Ljos
Ljos
6 years ago

עכשיו כשזהבי פרש, יש לחמד הזדמנות מעולה להראות שהוא יודע לעלות כמחליף גם של שכטר.

מתן גילור
6 years ago
Reply to  Ljos

😂

מתן גילור
6 years ago
Reply to  Ljos

שמע, זו תגובה להיט. גנבתי לפייסבוק.

Ljos
Ljos
6 years ago
Reply to  Ljos

בכיף.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
6 years ago

קישור ליונייטד?

גיא
גיא
6 years ago

דניס שרודר איבד כאן בישראל באוטובוס 21 אלף יורו.

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  גיא

המוצא הישר מתבקש להחזיר לנבחרת הליטאית ששדדו להם את החדרים במלון.

עידן
עידן
6 years ago

9 מ9.מתן יבין

מתן גילור
6 years ago
Reply to  עידן

כל הכבוד.
פעם שעברה שעשיתם את זה סיימתם מקום אחרון בפלייאוף אמצעי. 😉

עידן
עידן
6 years ago

כן.השנה זה נראה טוב.בני יהודה יאבקו איתנו על מקום 6 ולכן זה ניצחון משמעותי

כפי שרשמתי לפני פתיחת העונה
1-2-מכבי תל אביב ןמכבי חיפה
3-באר שבע
4-5קרית שמונה וביתר

משאר הקבוצות אנחנו יותר טובים

עידן
עידן
6 years ago
Reply to  עידן

השאיפות הן מקום 6.בכל זאת עברו 16 שנה מתקופת רובי שפירא

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago

איזה סיפור סטיבנס .
מדהים ומרגש וייתכן שחסר תקדים.
אלופת ארה"ב החדשה עם 3-6 0-6 קליל על קיז בת ארצה.